Stara Przystań ma się świetnie!
KOMENTARZE
Arnold Siwy
2017-04-04 12:27
60951
Kto zauważył, jak „Gorzów Przystań” zmieniła się w Gorzów w sam raz? Minęły już cztery miesiące od czasu oficjalnej uroczystej prezentacji marki, a na oficjalnej miejskiej stronie Gorzów Przystań ma się bardzo dobrze. Strategia marki i logo takie jak było, takie jest.
Oto dowód: http://www.gorzow.pl/PL/3020/Marka/
Czy to znaczy, że strategia odświeżonej marki nie jest wdrażana? Łatwo było wydać 150 tys. zł, aby zmienić strategię marki i logo miasta, ale wdrożyć to już skomplikowana sprawa... Może trzeba powołać jakiś wydział w urzędzie miasta lub grupę ekspertów do wdrażania odświeżonej strategii.
„Przystań” po sześciu latach odpływa w siną dal. Za to teraz będziemy mieli hasło marketingowe „w sam raz”. Właśnie tak: „Gorzów w sam raz.” Tak pisała Gazeta Wyborcza 10.11.2016., a na oficjalnych stronach magistratu można przeczytać: „Gorzów ma odświeżoną strategię zarządzania marką Gorzów. 22 listopada, podczas uroczystości zorganizowanej w budynku dawnej Łaźni Miejskiej, prezydent Jacek Wójcicki wraz z gronem ekspertów przedstawili mieszkańcom miasta jej założenia”. Czyżby?
Konferencja się odbyła, strategia marki omówiona, nowe logo zaprezentowane i co dalej? Jest tak, jak było tylko mniej w miejskiej kasie o 150 tys. zł. A może nie chodziło o „odświeżenie” marki, ale o coś innego?
Oby nie było tak, jak w tym starym kawale o robotnikach biegających po budowie z pustymi taczkami. Na pytanie dlaczego taczki są puste odpowiadają: – tak szybko pracujemy, że nie nadążamy ładować. A w wersji gorzowskiej pieniądze są tak szybko wydawane, że prezydent nie nadąża sprawdzać na co.
Arnold Siwy, ekonomista, doradca i współpracownik Jacka Wójcickiego w czasie kampanii prezydenckiej
Komentarze: