przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

Amazon - największy sklep internetowy na świecie

OGłOSZENIA

materiał partnera
2022-03-10 01:57
335

 

Warto zapoznać się z tym zagadnieniem. Być może dzięki niemu będziesz osiągał o wiele lepsze wyniki sprzedażowe (konkretnego asortymentu) w porównaniu do aktualnej sytuacji. Jakie podmioty mogą zdecydować się na oferowanie swoich usług na Amazon? Co trzeba zrobić na samym początku, by w ogóle założyć konto? Jakie są zaś główne opłaty?

Kto może sprzedawać na Amazon?

Nie ma tutaj żadnych ograniczeń. M.in. właśnie dlatego marka Amazon regularnie, rok po roku kalendarzowym rośnie w siłę. Ten brand został założony już w 1994 roku. Wszystko za sprawą znanego na całym świecie Jeffa Bezosa, który należy do grona najbogatszych ludzi w skali globalnej. Jedną z cech marki Amazon jest właśnie m.in. duża uniwersalność. Ten sklep internetowy jest bowiem przeznaczony dla każdego. Swobodnie na Amazon odnajdą się zupełnie nowe podmioty, które chcą iść do przodu i otwierać się na nowe, efektywne rozwiązania. Oczywiście, marka Amazon współpracuje już od wielu lat z bardzo znanymi firmami. Dlaczego warto dołączyć do tego zacnego grona? Zwracaj uwagę nie tylko na „suche” opinie, ale przede wszystkim na wartości liczbowe. A te robią naprawdę duże wrażenie. Przede wszystkim marka Amazon ma setki milionów Klientów… tak naprawdę z całego świata. Jeśli zatem zdecydujesz się na założenie konta, to możesz dotrzeć ze swoją ofertą do rozmaitych ludzi. Nie da się zaś ukryć, że wówczas masz większe szanse na bardziej satysfakcjonujące wyniki pod kątem sprzedażowym.

Jak zacząć sprzedawać na Amazon?

Twoim pierwszym krokiem powinno być założenie konta. Nie ma tutaj na szczęście nic skomplikowanego. Generalnie potrzebujesz tylko kilku dokumentów i rzeczy. Chodzi m.in. o firmowy adres e-mail podmiotu, dane rejestracyjne firmy, aktywną kartę kredytową, czy dowód osobisty (alternatywnie paszport), by potwierdzić tożsamość. Następnie trzeba wybrać plan. Możesz zdecydować się na wariant indywidualny lub profesjonalny. Osoby początkujące stawiają na tę pierwszą opcję. Ważna jest także reklama na amazonie. Konkurencji nie brakuje, dlatego trzeba przemyśleć, jak działać na tej płaszczyźnie. Za pośrednictwem Seller Central możesz wybrać trzy rozmaite plany promowania swojego asortymentu. Chodzi m.in. o Sponsored Products. Dzięki tej opcji widoczność sprzedawanych produktów jest większa. Warto dodać, że reklamy znajdują się na stronach wyników wyszukiwania oraz na stronach oferowanych rzeczy. Do wyboru są także Sponsored Brands (w ramach tego zagadnienia reklamy m.in. zawierają logo oraz niestandardowe nagłówki) i Amazon Stores (ta opcja pozwala pokazać historię danej marki i jej asortyment).

Jak kształtują się opłaty abonamentowe?

Jest to jeden z kosztów ponoszonych na rzecz marki Amazon. Finalne wydatki zależą od rodzaju wybranego planu. Jeśli zdecydujesz się na wariant indywidualny, to wówczas będziesz płacić 4 PLN za każdy sprzedany przedmiot. Jak to wygląda w przypadku planu profesjonalnego? Tutaj mamy ryczałtową opłatę wynoszącą 165,91 PLN (za miesiąc).

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x