przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

E-marketing – promocja strony internetowej dla małych firm

OGłOSZENIA

materiał zewnętrzny
2020-12-02 23:40
916

Banery reklamowe, bilbordy, oklejanie samochodów czy gadżety reklamowe dla nowych klientów to wydatki, na które rzadko może pozwolić sobie początkujący przedsiębiorca. Jednak to właśnie odpowiednio przygotowana reklama jest kluczem do sukcesu wielu firm. Pomaga im budować pozytywny wizerunek marki, zdobywać klientów i zwiększać z zyski. Małe firmy wesprze marketing internetowy. To działania o relatywnie niskich kosztach, które dobrze zaplanowane przynoszą szybkie rezultaty. Ale od czego zacząć?

Dobrze wypozycjonowana strona internetowa?

Znalezienie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania to proces długotrwały, ale nie należy go pomijać. Działania związane z SEO oraz optymalizacją witryny powinieneś rozpocząć od razu po stworzeniu stron www i wyrzuceniu swojej strony do sieci. Zadbaj o szybkość ładowania i przejrzystość informacji na niej zawartych. Wszystkie teksty, które publikujesz na stronie czy blogu nasycaj słowami kluczowymi adekwatnymi do zapytań Twojej grupy docelowej. Na efekty poczekasz nawet kilka miesięcy, ale dobrze wypozycjonowana strona będzie przynosić Ci zyski przez wiele kolejnych lat.

Reklama płatna w Google Ads i mediach społecznościowych

Jeśli dopiero zaczynasz i potrzebujesz klientów na teraz, zastanów się nad uruchomieniem kampanii Adwords. Marketing internetowy dla małych firm powinien zaczynać się właśnie od tych działań, gdyż są one niezwykle skuteczne, a do tego tanie i szybko zauważysz efekty. Pamiętaj tylko o prawidłowym dobraniu fraz kluczowych, na które mają wyświetlać się Twoje reklamy. Jeśli nie zrobisz tego dokładnie, trafi ona do osób, które nie są zainteresowane Twoją działalnością i w konsekwencji Twoja firma nie będzie się rozwijać.

Marketing internetowy dla małych firm – samemu czy z agencją?

To pytanie zadaje sobie pewnie wielu początkujących przedsiębiorców. Obsługa marketingowa przez agencję reklamową czy interaktywną wiąże się z wysokimi kosztami, które nie raz mogą przekraczać budżety małych firm. Oczywiście możesz taką kampanię rozpocząć o własnych siłach. W sieci znajdziesz wiele przydatnych informacji na temat pozycjonowania stron oraz słów kluczowych, dowiesz się także jak uruchomić płatne reklamy w wyszukiwarce oraz mediach społecznościowych. Zabierz się do tego jednak tylko wtedy, kiedy masz pewność, że znajdziesz czas na poszerzanie swojej wiedzy w tym aspekcie. W przeciwnym wypadku stracisz nie tylko cenne godziny, ale również pieniądze związane z wszystkimi reklamowymi działaniami. Agencje dostosowują swój cennik do wielkości przedsiębiorstwa i sposobu prowadzenia kampanii. Możesz wybrać więc model najwęższy i obserwować efekty pracy firmy. Z czasem, gdy zaczniesz odnosić sukcesy, powiększysz swój budżet reklamowy. W agencji masz pewność, że Twoją firmą zajmują się profesjonaliści, którzy znają temat od podszewki. Jeśli chcesz się zdać na specjalistów, zapytaj o współprace w linkprojekt.pl

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x