Na Twojej stronie internetowej nie ma ruchu? Rozpocznij skuteczną promocję online
OGłOSZENIA
Materiał Partnera
2020-01-20 17:09
2093
Wygenerowanie ruchu na stronie www wymaga konsekwentnych działań, związanych z budowaniem marki w internecie. Jeśli Twoja witryna jest słabo rozpoznawalna i masz kłopot z pozyskiwaniem klientów za jej pośrednictwem, czas zacząć działać. Doceń siłę branży e-commerce i zwiększaj przychody z pomocą profesjonalnej agencji SEO!
Ty też możesz stać się mistrzem marketingu internetowego! Na początek zleć pozycjonowanie
Jeżeli Twoja strona internetowa jest rzadko odwiedzana przez użytkowników wyszukiwarki, prawdopodobnie nie pokazuje się wysoko w Google. To, że wyświetli się ona na czwartej, piątej lub ósmej stronie, nie zagwarantuje odwiedzin. Wręcz przeciwnie – internauci tracą zainteresowanie przeglądaniem wyników po ujrzeniu zaledwie kilku z nich. Najczęściej wybierają ten, widoczny najwyżej. I chociaż ciekawsze oferty mogą kryć się znacznie dalej, nikt się nie o nich nie dowie.
Dlatego chcąc pokazać się potencjalnym klientom, trzeba zainwestować w reklamy. Specjalista SEM z firmy AFTERWEB zaznacza, że e-marketing jest kluczowy dla każdego biznesu. Promowanie się w organicznych wynikach wyszukiwania gwarantuje dotarcie do nowych odbiorców, co oznacza rozwój biznesu. Pozyskiwanie klientów za pośrednictwem Google jest więc skuteczne, a zarazem opłacalne. Już po kilku miesiącach można odnotować pokaźne zwiększenie przychodów. Co więcej, nie będzie ono jednorazowe – stały wzrost sprzedaży jest nieodłącznym elementem prawidłowo prowadzonych działań pozycjonerskich.
Promocja powinna objąć też płatne wyniki wyszukiwania. Postaw na reklamy Google Ads
Podczas, gdy pozycjonowanie skupia się na wybranych frazach kluczowych i zapewnia stronom wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, linki sponsorowane koncentrują się na ustalonym gronie odbiorców. Dzięki reklamom Google Ads można dotrzeć z promocją do konkretnych osób, mogących być zainteresowanymi skorzystaniem z naszych usług. Jeśli zależy Ci na pozyskiwaniu klientów z określonej grupy wiekowej albo danego regionu, kampania Google Ads to rozwiązanie dla Ciebie. Zleć jej przygotowanie i wdrożenie ekspertom z takiej agencji, jak AFTERWEB. Tam za prowadzenie działań reklamowych odpowiadają wykwalifikowani specjaliści, mający doświadczenie w reprezentowaniu klientów z różnych branż. W rezultacie włączenia reklam w Google Ads, Twoja strona www natychmiast zacznie się wyświetlać potencjalnym klientom. Ci z nich, którzy nie klikną w sponsorowany link, wciąż będą mogli trafić do promowanego sklepu. Umożliwi to pozycjonowanie, w ramach którego strona zacznie być widoczna dla wszystkich – wśród pierwszych wyników wyszukiwania.
źródło: https://afterweb.pl/