Pomysł na biznes idealny
OGłOSZENIA
materiał partnera
2019-04-18 14:29
4937
Jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków niewątpliwie jest e-commerce. Aktywność Polaków mocno przeniosła się do sieci i coraz chętniej na zakupy w każdej branży wybieramy się nie do sklepu tylko przed ekran komputera. Ma to niewątpliwe plusy. Otrzymujemy dostęp do bardzo szerokiej oferty, możemy na bieżąco weryfikować ceny, a także korzystać z różnego rodzaju aukcji. Sektor e-commerce poza tym zyskał na zakazie handlu w niedzielę, a szybkie płatności elektroniczne, tani kurierzy i paczkomaty dodatkowo spowodowali, że to tanie, szybkie i bezpieczne rozwiązanie zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych.
- Załóż sklep
- Przyjazne rozwiązania
- Zostaw szereg możliwości
Załóż sklep
Popularność sklepów internetowych spowodowała również to, że w sieci powstaje ich bardzo wiele. To zarówno odpowiedniki stacjonarnych punktów, jak i autorskie pomysły także związane z rękodziełem. Pomysłów na biznes w Internecie może być bardzo dużo, a kluczowe staje się tak naprawdę to, w jaki sposób wyróżnimy naszą stronę z szeregu innych. Samo założenie sklepu z PrestaShop jest szybkie i tanie, a funkcjonalne zarówno dla administratora, jak i dla klientów rozwiązania mogą sprawić, że biznes będzie się opłacał. Poza tym korzystanie z ciekawych narzędzi wcale nie przeszkadza temu, by była to witryna oryginalna, spersonalizowana i świetnie wpisywała się w specyfikę konkretnej branży. PrestaShop gwarantuje właśnie takie podejście do zakładania sklepu.
Przyjazne rozwiązania
W szeregu różnych sklepów internetowych przede wszystkim chcemy poruszać się szybko i intuicyjnie. Jeśli tak nie jest, to po prostu zmieniamy stronę. Dlatego przy projektowaniu witryny warto nieco wejść w skórę użytkownika – nawet tego o niewielkim doświadczeniu. Funkcjonalne moduły PrestaShop https://x13.pl/moduly-prestashop zapewnią stronie czytelność i intuicyjny interfejs. Warto go uzupełnić o opisy produktów, ponieważ ten właśnie element mocno wpływa na pozycję strony w popularnych wyszukiwarkach oraz pozwala klientowi podjąć odpowiednią decyzję – nie ma on przecież możliwości dotknięcia, powąchania czy sprowadzenia produktu. Konkretne podstrony, grupowanie produktów oraz wirtualny koszyk – analogiczny do tego, z którym chodzimy po stacjonarnym sklepie zdecydowanie ułatwiają zakupy na każdym poziomie. Niezbędny jest oczywiście moduł płatności oraz czytelny formularz zamówienia z miejscami na podanie wszystkich danych.
Zostaw szereg możliwości
Zakupy w sieci nie mogą wywoływać frustracji i dlatego też klientom powinniśmy zaproponować cały wachlarz różnych możliwości na przykład płacenia. Choć wiele osób ceni usługi online, to inni są przyzwyczajeni do regulowania należności przy odbiorze lub tradycyjnym przelewem. Poza tym w codziennym użytkowaniu sprawdzają się różnego rodzaju dodatki PrestaShop. Warto na przykład uruchomić czat, za pomocą którego klient będzie mógł się z nami skontaktować, newsletter czy blog z informacjami o asortymencie, trendach czy też poradami.