Praca w Holandii w supermarketach!
OGłOSZENIA
2016-09-23 15:50
5730
Wnosimy na polski rynek usług HR nowoczesność i pomysł na biznes pełen elastyczności i kreatywności pod szyldem Agencji Outsourcingowej Time2Work Sp. z o.o. (KRAZ 13395) Jesteśmy skutecznym doradcą zarówno dla pracodawców jak i dla pracowników. Dając z siebie wszystko nie ograniczamy się do szablonowych usług tradycyjnych agencji pracy, naszym założeniem jest ewoluowanie wraz z rynkiem. W aktualnym procesie rekrutacyjnym, poszukujemy:
Osoby do wykładania towaru na półkach w supermarketach.
MERCHANDISER
Miejsce pracy: okolice Amsterdamu
Opis stanowiska:
-
wykładanie towarów na półkach zgodnie z etykietką umieszczoną przy polce;
-
przecenianie towarów, poprzez naklejanie odpowiednich naklejek;
-
dbanie o porządek na półkach (odkładanie produktów na właściwe miejsce, mocowanie poluzowanych przegródek, poprawianie cen, zbieranie pustych kartonów, folii);
-
dbanie o porządek na magazynie i chłodni (sortowanie pustych, separacja opakowań foliowych od kartonów i deponowanie ich);
Wymagania:
-
Komunikatywnej znajomości j. angielskiego lub holenderskiego;
-
doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach- mile widziane;
-
dobrej organizacji czasu pracy oraz zdolności pracy w szybkim tempie na samodzielnym stanowisku;
-
gotowość do pracy przez dłuższy czas, min. 6 miesięcy;
-
zaświadczenie o niekaralności;
Oferujemy:
-
przejrzystą formę zatrudnienia, kontrakt z holenderskim pracodawcą;
-
atrakcyjne zarobki -10,61 euro brutto / 1 h + 8% dodatku wakacyjnego
-
pracę na długi okres czasu;
-
możliwość awansu na wyższe stanowisko team leadera;
-
praca w sklepach dziennych i/lub nocnych + weekendy, praca po 6-8 godz. dziennie;
-
zakwaterowanie;
-
ubezpieczenie;
-
transport do/z pracy;
-
opiekę polskiego koordynatora;
-
dobrą atmosferę w pracy i na co dzień;
Prosimy o aplikowanie przez link: lub wysyłanie CV na adres: iga@time2work.com.pl
Informacje pod tel: +48 505 698 268