Napollo już buduje park handlowy w Gorzowie
INWESTYCJE
oprac. red.
2021-03-08 18:01
36901
Firma Napollo realizuje w Gorzowie inwestycję kolejnego parku handlowego typu convenience. Otwarcie zaplanowano na czwarty kwartał 2021 roku. Trwa komercjalizacja powierzchni.
Zaprojektowana powierzchnia najmu N-Parku to ok. 6,5 tys. m kw, docelowo 10 tys. m kw. W obiekcie znajdą się najemcy tacy jak m.in. Biedronka, Rossmann, Pepco, KiK, RTVEuroAGD, a także usługi i mała gastronomia. W ostatnich uzgodnieniach są trzy umowy najmu z dużymi sieciami m.in. z branży odzieżowej, co pozwoli na potwierdzenie komercjalizacji na poziomie ponad 90 procent. Parking naziemny zaplanowany jest na ok. 180 miejsc postojowych.
N-Park powstanie w północno-wschodniej części miasta, przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych, ulicy Pomorskiej, w otoczeniu dużych osiedli mieszkaniowych i znaczących zakładów pracy. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych, stacja benzynowa oraz sklep Intermarche. Lokalizacja ta, dzięki N-Parkowi, zostanie wzbogacona o kolejny obiekt z wielobranżową ofertą. Generalnym wykonawcą N-Parku jest firma Trasko Invest, z którą Napollo realizowało już m.in. projekt we Wrocławiu.
– Usytuowanie i projekt N-Parku w Gorzowie bardzo dobrze wpisują się w koncept obiektu oferującego wygodne zakupy i potrzebne usługi blisko domu klienta – mówi Dorota Beltrani, dyrektor ds. komercjalizacji i zarządzania w Napollo. – Centrum powstaje w otoczeniu gęstej zabudowy mieszkaniowej. W strefie jego bezpośredniego oddziaływania, do 10 minut drogi, mieszka ok. 60 tys. osób. Zaprojektowany miks najemców oferuje asortyment w głównych kategoriach produktowych, zaspokajających zarówno codzienne potrzeby zakupowe jak i te incydentalne lub specjalistyczne – dodaje Dorota Beltrani.
Komentarze: