przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

Jak Cię widzą, tak Cię piszą –poznaj najważniejsze role etykiet na produktach

Z MIASTA

materiał partnera
2025-01-23 23:46
255

Na jednej półce sklepowej może być ich nawet kilkanaście. W całym dużym markecie ich liczba prawdopodobnie przekracza kilkadziesiąt tysięcy. Etykiety produktowe stały się ważnym elementem krajobrazu sprzedażowego na całym świecie. Ciężko sobie nawet wyobrazić sytuację, kiedy marki rezygnują z naklejek samoprzylepnych na swoich produktach. Chcesz dowiedzieć się nieco więcej o roli tego typu rozwiązań? Nasz artykuł z pewnością odpowie na wszystkie Twoje pytania. Na wielu praktycznych przykładach pokazujemy, dlaczego dobra etykieta to must have dzisiejszej sprzedaży.

Etykieta na opakowaniu to najlepszy sposób na wyróżnienie swoich produktów

Niezależnie od tego, jakie dokładnie produkty chcesz sprzedawać, musisz pamiętać, że wszyscy potencjalni odbiorcy są wzrokowcami. Bez etykiety samoprzylepnej, Twój przedmiot nie wyróżnia się niczym na tle konkurencyjnych rozwiązań, które także nie korzystają z żadnego sposobu na oznaczenie towaru. Etykiety stały się więc absolutnym obowiązkiem przy marketingu i sprzedaży. Jako dobry przedsiębiorca nie możesz zmarnować takiej wiedzy. To właśnie dlatego powinno się zwracać szczególną uwagę na projektowanie naklejek. Koncept musi być na tyle skuteczny oraz oryginalny, aby mógł poradzić sobie z tłumem podobnych przedmiotów na jednej półce sklepowej. Zwłaszcza w czasach, kiedy decyzja konsumencka podejmowana jest dosłownie w kilka sekund. Jeżeli etykieta samoprzylepna na Twoim produkcie będzie błaha lub niezachęcająca, trudno nawet liczyć na rosnącą sprzedaż i zwiększające się z tego tytułu zyski. I chociaż znane nam są przypadki dużych koncernów testujących wypuszczenie do sprzedaży swoich produktów bez etykiet, to takie zabiegi są zarezerwowane wyłącznie dla gigantycznych przedsiębiorstw z równie dużym poziomem rozpoznawalności na całym świecie. W innym przypadku, brak naklejki na opakowaniu okaże się być równoznaczny z dotkliwą porażką na wypełnionym po brzegi rynku.

Wartość marketingowa i komunikacyjna. Na etykiecie umieść najważniejsze informacje

 

Tak na dobrą sprawę etykieta samoprzylepna otwiera przed producentami naprawdę dużo furtek. Polecamy skorzystać z każdej, ponieważ prowadzą one bezpośrednio do skutecznej sprzedaży. Sposobność do przyciągnięcia uwagi potencjalnych Klientów to jedno, ale drugą i ważną kwestią jest jej utrzymanie na odpowiednim poziomie. Jeżeli już dedykowany odbiorca z grupy docelowej weźmie w ręce wyprodukowany przez Ciebie towar, dobrze byłoby przedstawić mu wszystkie kluczowe informacje. Oczywiście są branże (taka jak chociażby spożywcza), jakie wymagają od firm umieszczania na naklejkach produktowych różnych treści. Oprócz tego przedmiot powinien komunikować o swoich najważniejszych zaletach. Podamy Ci przykład: polskie fabryki bardzo często chwalą się pochodzeniem swoich produktów, ponieważ konsumenci czują olbrzymią moc przywiązania z tym, co lokale. To samo powiemy o stażu wybranego brandu. Jesteś na rynku od kilkudziesięciu lat? Etykieta samoprzylepna na produkcie to najlepsza okazja do poinformowania o tym potencjalnych Klientów. Drugiej może już nie być! Zasadność takich marketingowych sztuczek potwierdza firma ETYKAT polecany producent różnorodnych naklejek. Kreatywność marek stanowi tutaj klucz w efektywnym docieraniu do rzeszy potencjalnych Klientów.

 

 

 

 

 

 

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x