przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

Można zgłaszać wnioski do budżetu Gorzowa 2025

Z MIASTA

info. um
2024-09-08 09:22
5450

(fot. Bartłomiej Nowosielski/um)

Trwa procedura przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2025 rok, co znaczy że jest możliwość składania propozycji zadań do realizacji w 2025 roku w zakresie zadań własnych gminy i powiatu

Biuro prezydenta miasta informuje, że wniosek winien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, opis zadania oraz podpis wnioskodawcy.
 
Wnioski można składać w każdym czasie, ale złożenie wniosku do 4 października 2024 roku zwiększy szanse ujęcia zgłoszonego zadania w projekcie budżetu miasta na 2025 rok. Sposób składania wniosków: zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
 
adres korespondencyjny:
Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Kancelaria Ogólna
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski
mail:kancelaria@um.gorzow.pl
fax: 957355670
 

Komentarze:

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.
x