Miejski kiosk z informacjami ma się dobrze
Z MIASTA
red.
2019-05-10 07:50
20500
9 maja minęło 5 lat od otwarcia Infokiosku w Askanie. To wspólny projekt Galerii i Fundacji „Ad Rem” integrujący różne płaszczyzny życia: kulturę, muzykę, sport... Partnerami inicjatywy są m.in: Filharmonia Gorzowska, Miejskie Centrum Kultury, Teatr im. Juliusza Osterwy.
W infokiosku mają też swój udział lokalne kluby sportowe a także Miasto Gorzów oraz firmy i instytucje organizujące wydarzenia kulturalne na terenie Gorzowa. Do partnerów dołączyła również lokalna marka WILD WEST oferująca atrakcyjne, oryginalne, gustowne i dobrej jakości gadżety miejskie oraz Majaland Kownaty nawiązujący tematycznie do bajki o pszczółce Mai. Nie brakuje współpracy z lokalnymi coachami i trenerami, jak Adriana Szklarz, których najnowsze książki również można nabyć w Infokiosku. – Infokiosk doskonale wpisał się w potrzeby mieszkańców, którzy docenili jego lokalizację i szeroką ofertę. Cieszy nas, że stał się ważnym punktem na mapie miasta i gromadzi coraz szersze grono partnerów – zauważa Anna Sip, Manager marketingu Galerii Askana.
Infokiosk to projekt, który wyszedł naprzeciw potrzebom mieszkańców Gorzowa i regionu, ułatwiając dostęp do szerokiej oferty proponowanej przez instytucje działające w mieście, jak i samo miasto. Jest to wspólne i długofalowe działanie Fundacji „Ad Rem” i Galerii Askana, które współpracują ze sobą już od kilku lat, wspierając tym samym lokalną społeczność i podkreślając gorzowski charakter zarówno Galerii, jak i Fundacji. Infokiosk znajduje się w Punkcie Obsługi Klienta Galerii Askana na parterze i jest czynny w godzinach otwarcia Galerii.
Komentarze: