Stal z Truly.work
Z MIASTA
red.
2019-03-13 09:13
44180
Marka Truly.work – platforma komunikacji z funkcjami rekrutacyjnymi, społecznościowymi i usługowymi – przez dwa lata niezmiennie będzie się kojarzyć z żużlową Stalą. Zajmie miejsce Cash Broker, sponsora tytularnego gorzowskiego klubu.
Firma Cash Broker pozostanie w gronie sponsorów gorzowskiej Stali. Za to nowym sponsorem tytularnym żużlowców w sezonie 2019 będzie Truly.work. To nowoczesna, interaktywna platforma komunikacji, łącząca funkcje rekrutacyjne, społecznościowe i usługowe, nakierowane na potrzeby użytkownika indywidualnego i korporacyjnego. Podczas wczorajszej konferencji prasowej o zaangażowaniu truly.work w sponsoring sportowy mówili inicjatorzy projektu, Karolina Czopor i Marcin Molik.
– Truly.work powstaje jako marka globalna, ale podobnie jak Stal Gorzów, działamy na rzecz lokalnej społeczności i rozwoju lokalnego biznesu. Staramy się być najlepszą wizytówką Gorzowa. Wyznając tożsame wartości, postanowiliśmy połączyć siły i wspierać się w osiąganiu celów – zapewniła Karolina Czopor.
Pierwszy mecz sezonu Stal pojedzie w Częstochowie, 5 kwietnia.
Komentarze: