Niespodziewany dla gorzowian, ale zamierzony...
Z MIASTA
red.
2016-10-24 11:23
51260
Nowy znak i wszystko, co się za nim kryje będzie „odtajnione” 22 listopada. Magistrat kończy prace nad odświeżoną długoterminową strategią zarządzania marką Gorzów. Urzędnicy właśnie podzielili się z mieszkańcami pierwszymi efektami.
Nowe logo już gdzieniegdzie się pojawia! Przed gorzowianami kolejne działania – miasto z przekonaniem informuje, że dla mieszkańców będą niespodzianką. – Opracowaliśmy strategię wdrażania zaktualizowanej marki miasta. Są to wydarzenia, które pozwolą nam na płynne wprowadzenie wypracowanych kierunków – zawiadamia Ewa Sadowska-Cieślak, rzecznik urzędu miasta.
Najważniejsze, aby nowy znak i hasło dotarły do mieszkańców, właśnie stąd wziął się element zaskoczenia – prezentacja logo na płycie boiska i koszulkach zawodniczek AZS AJP podczas jednego z meczów. – Aktualizacja marki to o wiele więcej niż nowe logo i hasło. Liczymy, że obecnie prowadzone działania pozwolą mieszkańcom na zrozumienie idei odświeżonej długoterminowej strategii zarządzania marką Gorzów – dodaje E. Sadowska-Cieślak.
Komentarze: