Miasto przestanie być Przystanią? Oto jest pytanie
Z MIASTA
oprac. ao
2016-06-22 13:40
45401
Po sześciu latach marka miasta będzie konsultowana... „Przystań” miała kojarzyć się z miejscem wielokulturowym i tolerancyjnym, gdzie każdy znajdzie bezpieczną przystań dla swoich życiowych celów. To może się zmienić, a wszystko zależy od wyniku konsultacji.
– Ze względu na dynamikę zachodzących zmian oraz plany dotyczące rozwoju miasta, zachodzi potrzeba przeglądu i aktualizacji założeń strategicznych marki. Dlatego w drodze zapytania ofertowego zostali wybrani najlepsi w branży – to informacja z magistratu. Partnerem urzędników w poszukiwaniu idei Miasta jest krakowska agencja reklamowa 360 st. Grupa Eskadra – specjalizują się w marketingu publicznym i terytorialnym. Eskadra od ponad 20 lat jest znana z tworzenia rozwiązań strategicznych i kreatywnych dla marek komercyjnych.
Jednym z elementów współpracy miasta z agencją jest przygotowanie spotkań z mieszkańcami, NGOsami oraz pracownikami urzędu, spółek i instytucji kultury. Chodzi o zebranie opinii na temat miasta, marki i sposobu jej komunikacji. Owocem współpracy będą główne kierunki promocji marki Gorzów wraz z rekomendowanymi kanałami przekazu i narzędziami promocji na najbliższe lata.
Warsztaty z Eskadrą: 28 czerwca w Przystani Sportów Wodnych na ul. Fabrycznej 3
11.30 – 13.30 – warsztaty z przedstawicielami urzędu miasta, strefy ekonomicznej, szkolnictwa, instytucji kultury, klubów sportowych oraz innych jednostek miasta
16.00 – 17.00 – warsztaty z ruchami miejskimi, NGOsami; warsztaty będą otwarte dla wszystkich mieszkańców, chcących zabrać głos w dyskusji
Komentarze: