przejdź do treści strony kontakt
strona główna 501 936 975 menu wyszukiwarka

Ada za pierwszą górą! Meldunek numer 1

Z MIASTA

oprac. ao
2016-06-09 01:24
58390

Początek wyprawy „Życie Górą” - to trzydniowy pokaz siły trzech pań „po przejściach”. Wśród nich gorzowianka Ada Szklarz, autorka przejmującej książki, dla której inspiracją była transplantacja serca i powrót do normalnego życia. Rok temu Bornholm, teraz szczyty...

Oto krótka relacja z początku drogi „pod górkę”:
Pierwszy dzień wyprawy okraszony słońcem. O 9.15 na Przełęczy Krowiarki stanęłyśmy gotowe do zdobycia pierwszej góry. Babiej Góry – wysokość 1725 n. n.p.m., zwana jest Diablakiem i Kapryśnicą, bo pogoda na tej górze potrafi zmieniać się wyjątkowo szybko. Zanim stanęłyśmy na szczycie przeszłyśmy m.in. przez Sokolicę i Gówniak.

W południe przybiłyśmy piątki na szczycie, mówiąc z uśmiechami na twarzy Życie Górą!!! Wywiesiłyśmy naszą flagę, która wzbudziła zainteresowanie szkolnej wycieczki oraz dwóch przesympatycznych zakonnic, z którymi wcześniej miałyśmy się na szlaku.

Wprawdzie dopiero połowa drogi była, ale dla nas było najważniejsze, że wchodząc na tę górę pokonywałyśmy swoje słabości, pielęgnując życie i jego wartości. Osobom, które przeszły poważne schorzenia, ale i tym zdrowym swoją akcją mówimy: Życie Górą!!! Na przyszłość możemy wpływać, więc twórzmy ją! Choroby zostawmy za sobą lub postawmy na drugim planie. Jutro Skrzyczne, na które prowadzi Kasia, zatem do jutra...

Ada, Kasia, Magda
01234567

Komentarze:

W celu zapewnienia poprawnego działania, a także w celach statystycznych i na potrzeby wtyczek portali społecznościowych, serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie cookies na Twoim komputerze. Zasady dotyczące obsługi cookies można w dowolnej chwili zmienić w ustawieniach przeglądarki.
Zrozumiałem, nie pokazuj ponownie tego okna.